“Abang, janganlah rasa malu. Sayang tahu abang sedang cari cara besarkan zakar kan?

 

.

 

 

 

 

 

 

Oh, nampaknya isteri anda pun sedar. Dia pun mahu membantu anda yang sedang bertarung dengan masalah yang melanda sejak sekian lama.

 

.

 

 

 

Memang ramai lelaki yang berasa tidak puas hati dengan saiz zakar mereka. Rasa rendah diri dan tidak yakin untuk bersama dengan isteri.

 

.

 

 

 

Kurang pengetahuan tentang cara besarkan zakar? Mungkin betul juga sebab kat sekolah tak pernah ajar pun.

 

.

 

 

 

Tiada siapa yang nak ajar? Artikel ini dapat membantu anda menyelesaikan masalah zakar kecil. 

 

 

 

Jangan risau. 

 

.

 

 

 

Semua teknik dan cara besarkan zakar di bawah adalah selamat dan tidak menggunakan peralatan yang berbahaya.

 

.

 

 

 

Teruskan membaca sehingga tamat (ada surprise untuk anda nanti!)

 

.

 

 

 

 

 

 

Kenapa Perlu Nak Besarkan Zakar?

 

.

 

 

 

 

 

 

a) Beri Kepuasan Kepada Isteri

 

.

 

 

 

 

 

 

Ada sesetengah wanita atau isteri menganggap saiz zakar lelaki memainkan peranan penting.

 

.

 

 

 

Saiz yang besar dapat memberikan kenikmatan yang tak terhingga. Hal ini kerana mereka percaya zakar yang besar dapat menusuk hingga ke titik nikmat wanita sehingga mencapai klimaks.

 

.

 

 

 

Walaupun ada yang mengatakan bahawa saiz tidak penting, namun lelaki mana yang rasa tidak yakin dengan isteri bila dia tengok zakar kemetot sahaja!

 

.

 

 

 

Anda pasti mahu nak membesarkan zakar anda, bukan? (mengaku je lah)

 

.

 

 

 

b) Meningkatkan Keyakinan Diri

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

Apabila anda mempunyai zakar yang besar, ia secara tidak langsung dapat meningkatkan keyakinan diri ketika di ranjang.

 

.

 

 

 

Anda akan dapat beraksi dengan lebih gagah dan penuh intensiti yang membuatkan isteri semakin sayang.

 

.

 

 

 

Anda menjadi dambaan isteri.

 

.

 

 

 

 

 

c) Boleh Mendayung Lama

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

Aksi bersama yang asyik dan penuh kasih sayang mempunyai kaitan dengan kebolehan anda mendayung lama.

 

.

 

 

 

Sudah tentu ianya dapat dicapai dengan zakar panjang.

 

.

 

 

 

 

 

 

Berikut Adalah 5 Cara Besarkan Zakar Tanpa Ubat Dan Peralatan

 

.

 

 

 

 

 

1. Urut Zakar

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

Urutan zakar adalah kaedah yang sering diamalkan untuk membesarkan zakar. Ia dikenali dengan nama urutan “jelq”.

 

.

 

 

 

Ada yang menggelar ia cara besarkan dengan tangan kerana anda hanya menggunakan jari tangan anda untuk mengurut zakar.

 

.

 

 

 

Sifirnya mudah; lagi banyak aliran darah ke zakar, semakin besar dan panjang zakar itu. Anda boleh belajar cara urut zakar yang betul di sini. 

 

 

 

 

 

 

.

 

2. Buat Senaman Tenaga Dalam

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

Senaman dapat membantu meningkatkan stamina agar anda boleh beraksi lama di atas katil. Ia juga membantu mengelakkan masalah pancut awal.

 

.

 

 

 

Terdapat satu senaman mudah yang anda boleh buat hari ini.

 

.

 

 

 

Cara melakukan senaman:

 

 

 

  • Anda perlu duduk keadaan bersila
  • Tegakkan bahu, tarik nafas dalam-dalam sambil pegang batang zakar kuat-kuat. Pastikan darah tertumpu ke kepala zakar.
  • Asah atau gosok kepala zakar menggunakan bahagian tengah tapak kaki. Ini dapat mengurangkan ngilu yang menyebabkan pancut awal.
  • Ulang langkah 1-3 sebanyak 3 kali.

 

.

 

 

 

 

 

 

3. Aktif Bersukan

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

Aktiviti fizikal seperti berjoging, mengangkat berat atau bersukan bukan sahaja baik untuk kesihatan, malah dapat membantu mendapatkan konek besar.

 

.

 

 

 

Dengan kerap bersenam, ia membantu pengaliran darah yang lancar ke seluruh badan. Secara tidak langsung, ia mudah untuk mendapatkan saiz zakar panjang.

 

 

 

 

 

 

4. Cukur Bulu Ari-Ari

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

Jangan malas untuk membersihkan dan mencukur bulu ari-ari anda tu ya.

 

.

 

 

 

Apabila anda kerap cukur bulu ari-ari, ia boleh membuatkan zakar anda kelihatan besar.

 

.

 

 

 

 

 

 

5. Rendam Dengan Air Panas

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

Ini merupakan di antara cara besarkan zakar yang perlu anda cuba.

 

.

 

 

 

Caranya mudah sahaja; merendamkan kain ke dalam air panas. Kemudian balut kain tersebut menutupi zakar.

 

.

 

 

 

Ianya dilakukan sebagai warm up sebelum buat urutan jelq.

 

.

 

 

 

 

 

 

11 Cara Memanjangkan Zakar Dengan Makanan

 

 

 

 

 

 

1. Amalkan Tongkat Ali

 

.

 

 

 

tongkat ali

 

 

 

.

 

Tongkat Ali telah terbukti secara klinikal dapat membantu meningkatkan kesihatan lelaki.

 

.

 

 

 

Pengambilan tongkat Ali terbukti mampu meningkatkan kadar testosteron.

 

.

 

 

 

Satu kajian terhadap 76 lelaki berusia yang mengalami testosteron rendah mendapati 90% daripada lelaki berusia itu yang mengambil 200 mg ekstrak tongkat Ali setiap hari mendapati tahap testosteron mereka kembali ke tahap normal.

 

.

 

 

 

 

 

 

2. Mengamalkan Sayur-Sayuran Dan Buah-Buahan

 

 

 

 

 

.

 

Anda digalakkan untuk mengamalkan pengambilan brokoli, epal hijau. oren, strawberry, delima dan kiwi.

 

.

 

 

 

3. Pisang

 

 

 

pisang

 

 

 

.

 

Pisang sangat bagus bagi memberi kesan pada kepanjangan zakar anda. Ini kerana ia mampu meningkatkan pengedaran darah.

 

.

 

 

 

Selain itu, ia mampu memberikan anda tenaga dan meningkatkan pengeluaran hormon seksual anda.

 

.

 

 

 

 

 

 

4. Makan Oat

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

Makanan berserat seperti oat juga sangat baik untuk kesihatan. Selain ianya mampu memberikan saiz zakar yang anda idamkan, ia juga baik untuk kesihatan jantung.

 

.

 

 

 

 

 

 

5. Bawang Merah

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

Bawang merah kaya dengan vitamin B, C, sulfur, zat besi, potassium dan kalsium. Ia mampu meningkatkan kadar testosteron dan meningkatkan keinginan seksual.

 

.

 

 

 

 

 

 

6. Bayam

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

Bayam mengandungi zat nitrate yang akan bertukar menjadi “nitric oxide” di dalam badan. Ia membantu melancarkan pengedaran darah yang amat diperlukan untuk memanjangkan zakar.

 

.

 

 

 

 

 

 

7. Ginseng

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

Ginseng merupakan salah satu herba tradisional yang sering diamalkan untuk meningkatkan tahap seksual lelaki. Ia mampu meningkatkan peredaran darah yang baik.

 

.

 

 

 

8. Kacang Badam

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

Kacang badam dapat meningkatkan tahap kesuburan lelaki. Kandungan asid lemak yang terkandung dalam badam ini membantu proses pengeluaran hormon lelaki sekaligus membekalkan sperma yang berkualiti.

 

.

 

 

 

Kacang badam kaya dengan protein, serat, kalsium, magnesium, besi, vitamin E dan antioksida.

 

.

 

 

 

 

 

 

9. Ikan

 

.

 

 

 

 

.

 

Ikan mengandungi kandungan nutrisi yang tinggi seperti protein, iodin, vitamin dan mineral. Disyorkan mengamalkan ikan salmon.

 

 

 

 

 

 

10. Tiram

 

.

 

 

 

tiram besarkan zakar

 

 

 

.

 

Tiram kaya dengan zink dan boleh membantu meningkatkan pengeluaran sperma. Selain itu, ianya bagus untuk diamalkan bagi panjangkan zakar anda.

 

.

 

 

 

 

 

 

11. Ambil Supplement Seperti Magnesium, Selenium, Zink

 

.

 

 

 

ubat besarkan zakar

 

 

 

 

 

.

 

Supplement yang mengandungi magnesium, selenium dan zink baik untuk diamalkan oleh kaum lelaki.

 

 

 

Magnesium – mampu meningkatkan pengaliran dan peredaran darah.

 

 

 

Selenium – meningkatkan kualiti dan pengeluaran sperma.

 

 

 

Zink – membolehkan pengeluaran sperma dan ejakulasi yang lebih sihat.

 

 

 

 

 

.

 

Kesimpulannya, kunci utama bagi mendapatkan saiz zakar yang anda idamkan adalah memastikan pengaliran darah yang sempurna.

 

.

 

 

 

Selain teknik-teknik yang dibantu oleh isteri, cara besarkan zakar tanpa ubat-ubatan juga sebenarnya berkesan.

 

.

 

 

 

Namun saiz zakar juga ditentukan oleh faktor umur, tekanan, pemakanan dan juga hormon.

 

.

 

 

 

Anda disarankan untuk mengamalkan gaya hidup yang sihat dan mengamalkan pemakanan yang seimbang.

 

.

 

 

 

Untuk membantu anda mendapatkan ereksi zakar yang optimum, anda boleh cuba ‘ubat kuat’ lelaki seperti MEN’S FORMULA BIOTROPICS.

 

.

 

 

 

Ia adalah makanan tambahan yang terjamin halal, lulus KKM serta dihasilkan daripada herba-herba semulajadi.

 

.

 

 

 

Khasiat MEN’S FORMULA BIOTROPICS membantu anda yang mengalami situasi-situasi berikut:

 

.

 

 

 

  • Sentiasa sibuk dengan kerja
  • Sering rasa lesu dan keletihan
  • Kurang berselera bila pandang isteri
  • Baru masuk 2 minit dah sampai garis penamat!

 

.

 

 

 

 

 

MEN’S FORMULA BIOTROPICS merupakan anak syarikat kepada Khazanah Nasional Berhad.

 

.

 

 

 

Produk yang dihasilkan telah diberikan kelulusan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM), mendapat pengiktirafan halal oleh JAKIM, disahkan selamat & berkesan oleh USFDA serta disyorkan oleh doktor pakar sendiri.

 

.

 

 

 

mens formula ubat besarkan zakar

 

 

 

 

 

 

Diformulasikan dengan teknologi Physta® Tongkat Ali dan 6 herba lain, ia dapat mengembalikan kesihatan seksual dan tenaga harian anda.

 

 

 

  • Tongkat ali (meningkatkan stamina)
  • Devil’s thorn (melancarkan darah dalam batang zakar)
  • Horny goat (meningkatkan tahap libido)
  • Maca root (menambahkan kuantiti air mani)
  • Cordyceps (membantu meningkatkan stamina)
  • Ginseng (mencergaskan dan menyegarkan badan)

 

 

 

Untuk maklumat lanjut tentang MEN’S FORMULA BIOTROPICS, klik link di bawah dengan segera: