“Abang, janganlah rasa malu. Sayang tahu abang sedang cari cara besarkan zakar kan?

Bisik Bini anda kepada anda dengan sayu.

.

Barangkali, Si Dia pun mahu membantu anda yang sedang bertarung dengan masalah yang melanda sejak sekian lama.
.

Memang ramai lelaki yang berasa tidak puas hati dengan saiz zakar mereka.

saiz zakar untuk pembeseran
.

Mereka rasa rendah diri dan tidak yakin untuk bersama dengan isteri.
.

Kurang pengetahuan tentang cara besarkan zakar?
.

Mungkin betul juga sebab kat sekolah tak pernah ajar pun.
.

Tiada siapa yang nak ajar?
.

Apapun, InsyaAllah artikel ini dapat membantu anda menyelesaikan masalah zakar kecil.
.

Jangan risau.
.

Semua teknik dan cara besarkan zakar di bawah adalah selamat dan tidak menggunakan peralatan yang berbahaya.
.

Teruskan membaca sehingga tamat (ada surprise untuk anda nanti!)

.
.

Kenapa Perlu Nak Besarkan Zakar?

.

.

a) Beri Kepuasan Kepada Isteri

isteri mahu suami belajar cara besarkan zakar

Ada sesetengah wanita atau isteri menganggap saiz zakar lelaki memainkan peranan penting.

.

Saiz yang besar dapat memberikan kenikmatan yang tak terhingga.

.

Hal ini kerana mereka percaya zakar yang besar dapat menusuk hingga ke titik nikmat wanita sehingga mencapai klimaks.

.

Walaupun ada yang mengatakan bahawa saiz tidak penting, namun lelaki mana yang rasa tidak yakin dengan isteri bila dia tengok zakar kemetot sahaja!

.

Anda pasti mahu nak membesarkan zakar anda, bukan? (mengaku je lah)

.

.

b) Meningkatkan Keyakinan Diri

Apabila anda mempunyai zakar yang besar, ia secara tidak langsung dapat meningkatkan keyakinan diri ketika di ranjang.

.

giphy Mens Formula Ismail tambi

.

Anda akan dapat beraksi dengan lebih gagah dan penuh intensiti yang membuatkan isteri semakin sayang.

.

Anda menjadi dambaan isteri.

.

.

c) Boleh Mendayung Lama

Aksi bersama yang asyik dan penuh kasih sayang mempunyai kaitan dengan kebolehan anda mendayung lama.

.

Sudah tentu ianya dapat dicapai dengan zakar panjang.

.

.

Berikut Adalah 5 Cara Besarkan Zakar Tanpa Ubat Dan Peralatan

.

1. Urut Zakar

kote besar

Urutan zakar adalah kaedah yang sering diamalkan untuk membesarkan zakar. Ia dikenali dengan nama urutan “jelq”.

.

Ada yang menggelar ia cara besarkan dengan tangan kerana anda hanya menggunakan jari tangan anda untuk mengurut zakar.

.

Sifirnya mudah; lagi banyak aliran darah ke zakar, semakin besar dan panjang zakar itu.

.

Anda boleh belajar ketahui kesan mengurut zakar yang betul, boleh klik di sini. 

.

.

2. Buat Senaman Tenaga Dalam

lelaki cara besarkan zakar dengan tangan

Senaman dapat membantu meningkatkan stamina agar anda boleh beraksi lama di atas katil.

.

Ia juga membantu mengelakkan masalah pancut awal.

.

Terdapat satu senaman mudah yang anda boleh buat hari ini.

.

Cara melakukan senaman:

  • Anda perlu duduk keadaan bersila
  • Tegakkan bahu, tarik nafas dalam-dalam sambil pegang batang zakar kuat-kuat. Pastikan darah tertumpu ke kepala zakar.
  • Asah atau gosok kepala zakar menggunakan bahagian tengah tapak kaki. Ini dapat mengurangkan ngilu yang menyebabkan pancut awal.
  • Ulang langkah 1-3 sebanyak 3 kali.

.

Memang banyak lagi senaman batin yang boleh anda amalkan.

.

Antaranya, senaman kemut, senaman batin, & senaman harimau.

.

**Boleh baca di sini nanti: Koleksi Senaman Batin Seks yang boleh anda amalkan.

.

.

3. Aktif Bersukan

bersenam

Aktiviti fizikal seperti berjoging, mengangkat berat atau bersukan bukan sahaja baik untuk kesihatan, malah dapat membantu mendapatkan konek besar.

.

Dengan kerap bersenam, ia membantu pengaliran darah yang lancar ke seluruh badan.

.

Secara tidak langsung, ia mudah untuk mendapatkan saiz zakar panjang.

.

.

4. Cukur Bulu Ari-Ari

Jangan malas untuk membersihkan dan mencukur bulu ari-ari anda tu ya.

.

Apabila anda kerap cukur bulu ari-ari, ia boleh membuatkan zakar anda kelihatan besar.

.

.

5. Rendam Dengan Air Panas

Ini merupakan di antara cara besarkan zakar yang perlu anda cuba.

.

Caranya mudah sahaja; merendamkan kain ke dalam air panas.

.

Kemudian balut kain tersebut menutupi zakar.

.

Ianya dilakukan sebagai warm up sebelum buat urutan jelq.

.

.

11 Cara Memanjangkan Zakar Dengan Makanan

6. Amalkan Tongkat Ali

tongkat ali

Tongkat Ali telah terbukti secara klinikal dapat membantu meningkatkan kesihatan lelaki.

.

Pengambilan tongkat Ali terbukti mampu meningkatkan kadar testosteron.

.

Satu kajian terhadap 76 lelaki berusia yang mengalami testosteron rendah mendapati 90% daripada lelaki berusia itu yang mengambil 200 mg ekstrak tongkat Ali setiap hari mendapati tahap testosteron mereka kembali ke tahap normal.

.

.

7. Mengamalkan Sayur-Sayuran Dan Buah-Buahan

Anda digalakkan untuk mengamalkan pengambilan brokoli, epal hijau. oren, strawberry, delima dan kiwi.

.

.

8. Pisang

pisang

Pisang sangat bagus bagi memberi kesan pada kepanjangan zakar anda.

.

Ini kerana ia mampu meningkatkan pengedaran darah.

.

Selain itu, ia mampu memberikan anda tenaga dan meningkatkan pengeluaran hormon seksual anda.

.

9. Makan Oat

Makanan berserat seperti oat juga sangat baik untuk kesihatan.

.

Selain ianya mampu memberikan saiz zakar yang anda idamkan, ia juga baik untuk kesihatan jantung.

.

.

10. Bawang Merah

Bawang merah kaya dengan vitamin B, C, sulfur, zat besi, potassium dan kalsium.

.

Ia mampu meningkatkan kadar testosteron dan meningkatkan keinginan seksual.

.

11. Bayam

Bayam mengandungi zat nitrate yang akan bertukar menjadi “nitric oxide” di dalam badan.

.

Ia membantu melancarkan pengedaran darah yang amat diperlukan untuk memanjangkan zakar.

.

12. Ginseng

Ginseng merupakan salah satu herba tradisional yang sering diamalkan untuk meningkatkan tahap seksual lelaki.

.

Ia mampu meningkatkan peredaran darah yang baik.

.

.

13. Kacang Badam

Kacang badam dapat meningkatkan tahap kesuburan lelaki.

.

Kandungan asid lemak yang terkandung dalam badam ini membantu proses pengeluaran hormon lelaki sekaligus membekalkan sperma yang berkualiti.

.

Kacang badam kaya dengan protein, serat, kalsium, magnesium, besi, vitamin E dan antioksida.

.

14. Ikan

Ikan mengandungi kandungan nutrisi yang tinggi seperti protein, iodin, vitamin dan mineral.

.

Disyorkan mengamalkan ikan salmon.

.

15. Tiram

tiram besarkan zakar

Tiram kaya dengan zink dan boleh membantu meningkatkan pengeluaran sperma.

.

Selain itu, ianya bagus untuk diamalkan bagi panjangkan zakar anda.

.

.

16. Ambil Supplement Seperti Magnesium, Selenium, Zink

ubat besarkan zakar

Supplement yang mengandungi magnesium, selenium dan zink baik untuk diamalkan oleh kaum lelaki.

.

Magnesium – mampu meningkatkan pengaliran dan peredaran darah.

.

Selenium – meningkatkan kualiti dan pengeluaran sperma.

.

Zink – membolehkan pengeluaran sperma dan ejakulasi yang lebih sihat.

.

Kesimpulannya, kunci utama bagi mendapatkan saiz zakar yang anda idamkan adalah memastikan pengaliran darah yang sempurna.

.

Selain teknik-teknik yang dibantu oleh isteri, cara besarkan zakar tanpa ubat-ubatan juga sebenarnya berkesan.

.

Namun saiz zakar juga ditentukan oleh faktor umur, tekanan, pemakanan dan juga hormon.

.

Anda disarankan untuk mengamalkan gaya hidup yang sihat dan mengamalkan pemakanan yang seimbang.

pemakanan sihat untuk zakar mantap

.

Untuk membantu anda mendapatkan zakar yang sihat, anda boleh cuba ubat kuat lelaki seperti MEN’S FORMULA BIOTROPICS.

.

Ia adalah makanan tambahan yang terjamin halal, lulus KKM serta dihasilkan daripada herba-herba semulajadi.

.

Khasiat MEN’S FORMULA BIOTROPICS membantu anda yang mengalami situasi-situasi berikut:

.

  • Sentiasa sibuk dengan kerja
  • Sering rasa lesu dan keletihan
  • Kurang berselera bila pandang isteri
  • Baru masuk 2 minit dah sampai garis penamat!

.

MEN’S FORMULA BIOTROPICS merupakan anak syarikat kepada Khazanah Nasional Berhad.

.

Produk yang dihasilkan telah diberikan kelulusan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM), mendapat pengiktirafan halal oleh JAKIM, disahkan selamat & berkesan oleh USFDA serta disyorkan oleh doktor pakar sendiri.

Men's Formula Biotropics Ismail Tambi latest production

Diformulasikan dengan teknologi Physta® Tongkat Ali dan 6 herba lain, ia dapat mengembalikan kesihatan seksual dan tenaga harian anda.

  • Tongkat ali (meningkatkan stamina)
  • Devil’s thorn (melancarkan darah dalam batang zakar)
  • Horny goat (meningkatkan tahap libido)
  • Maca root (menambahkan kuantiti air mani)
  • Cordyceps (membantu meningkatkan stamina)
  • Ginseng (mencergaskan dan menyegarkan badan)

.

Untuk maklumat lanjut tentang MEN’S FORMULA BIOTROPICS, klik link di bawah dengan segera:

.